neděle 19. prosince 2010

Gaspard Ulliel

star-celebrities.blog.czAsi se ptáte, kdo že je ten fešák, co? Řeč je o francouzském herci se stydlivým pohledem, smyslnými rty a okouzlujícím úsměvem. Mohli jste ho vidět v pár méně slavných snímcích a většinou ve vedlejších rolích, což upřímně nechápu - tenhle chlápek má charisma i talent a dokázal by mnohem víc.

Já sama jsem na něj narazila opravdu jen náhodou, když jsem trošičku pátrala po původních navrhnutých hercích do Twilight ságy, protože Robert Pattinson se mi nelíbí. A představte si, tenhle krasavec měl hrát Edwarda Cullena! Když pominu fakt, že by ho museli obarvit na zrzavo, byl by v té roli dokonalý, nemyslíte?

Narodil se 25. listopadu 1984 v francouzském městě Boulogne Billancourt. Vyrůstal v módním prostředí: matka byla stylistkou u návrhářky Martine Sitbon a otec pracoval jako produkční módních přehlídek. Bylo jen otázkou času, kdy si hubeného kluka se zajímavým obličejem všimne nějaký lovec mladých talentů. A když se tak stalo, bylo mu pouhých jedenáct.

„Matčina kamarádka zakládala agenturu pro mladé herce a vyhlídla si mě. Nebránil jsem se, nechal jsem se jednoduše vést klučičí zvědavostí. Spíš než hraní samotné mě tehdy zajímala ta atmosféra na place. Nejdřív přišly malé role v televizi, pak tamtéž větší role, potom malé role ve filmu a nakonec role hlavní. Vlastně jsem nedělal nic moc výjimečného, vyvíjelo se to samo.“

V ranném věku ukončil Gaspard studia na Cours Florent. Po dokončení vysoké školy se vydal studovat film na univerzitu v Saint-Denis. Ullielova herecká kariéra začala televizními a krátkými filmy. V roce 2001 získal malou roli ve snímku Bratrstvo vlků – Hon na bestii (Brotherhood of the Wolf), kde si střihl roli farmáře pokousaného vlkodlakem.

Svou první výraznou roli získal ve filmu Líbejte se, s kým je libo (Embrassez qui vous voudrez), za kterou obdržel ceny Prix des Lumieres a Golden Star pro nejlepšího nováčka. V roce 2007 ztvárnil postavu Hannibala Lectera ve snímku režiséra Petera Webbera,  Hannibal - Zrození.

Bohužel mi požitek z filmu kazila jeho často přítomná maska na obličeji... Nicméně ani to mě neodradí od vychvalování ztvárnění jeho postavy, protože měl laťku nastavenou opravdu vysoko, aby se vyrovnal herci Hannibala z předchozích dvou dílů - Antonymu Hopkinsovi. A podle mého to zvládl na výbornou!

Gaspard UllielGaspard byl dvakrát nominován na Césara, jednou získal cenu za nejnadějnějšího herce roku (2005), také získal cenu (Lumiere Award) za výkon ve filmu „Embrassez qui vous voudrez“ (2002). Nabídky se mu hrnou se všech stran a vybírá si zatím ale jen ty skutečně zajímavé a nevyhýbá se ani nízkorozpočtovým snímkům. Jinými slovy má obrovský potenciál a jistě o něm ještě hodně uslyšíme.

Jeho talent a omračující úsměv ale není to vše, co nám pohled na něj může nabídnout. Má i dokonalé tělo a nestydí se ho naštěstí pro nás ukázat - nebo možná stydí, ale přesto to dělá. Abyste rozuměli, je plachý - jo, zní to divně, ale jednou dokonce na filmovém festivalu v Cannes omdlel kvůli jeho stydlivosti! Tak jen doufám, že to už alespoň trošku překonal a soucítím s ním, neboť trpím stejným syndromem.

Nesmím zapomenout zmínit jeho sexy jizvu na levé tváři - ráda bych si myslela, že ji má od šermování nebo rvačky, ale pravda je, že ho pokousal dobrman, když mu bylo šest. No, není to na napínavou historku, ale stejně to muselo sakra bolet. Mě osobně s ní přijde víc sám sebou, nesnáším, když ji má zalíčenou tak, že ji absolutně nevidíte a kdybyste nevěděli, na které tváři ji má, tak to ani nezjistíte. Ale co, je to jeho věc.

Jen, no prostě podle mě mu to s ní mnohem víc sluší a když se usměje, tvoří mu rozkošný ďolíček ve tváři! Ne, nejsem padlá na hlavu a nemůžu za to, já tu jizvu žeru!

Je obdivovatelem Milana Kundery, českého nejznámějšího prozaika, básníka, esejistu, překladatele a dramatika. Miluje sport, zvlášť lyžování, tenis, plavání, vodní lyžování a jízdu na skateboardu.

Opět čas na moje stěžování - nikdy si o něm nepřečtu žádný článek v novinách. Nechápu to, bulvár je plný hvězd a jejich úspěchů, vztahů a průšvihů. Ale oněm nikdy nic, asi je moc hodný a tichý. No, ale snad je to i dobře, nesnáším ty drby, kterými jsou nabité bulvární plátky, a které jsou z 99% smyšlené a lživé. On se jim zatím docela dobře vyhýbá a na žádný jeho skandál jsem zatím nenarazila. Tak, snad mu to vydrží!

Actor Gaspard Ulliel speaks onstage at the "The Vintner's Luck" press conference held at the Four Seasons Hotel on September 13, 2009 in Toronto, Canada.Je trošku nespravedlnost dávat sem jen jeho fotky zamlada, proto přihodím jednu vousatou a dlouhovlasou, kde přejde z looku stydlivého v smyslného muže. Já vám nevím, mě připadají oba nádherní a dokonalí, ale opět musím přiznat, že asi nejsem neovlivněná a nestranná...

Tak se s Gasperdem asi pro dnešek rozloučíme, a kdyby si ho přece jen jednou vzal bulvár na mušku nebo něco doopravdy provedl, dám vám vědět! ;) A doufejme, že třeba jednou z Francie zavítá k nám, do malé a skromné České republiky, a třeba ho uvidíme naživo nebo si na něj šáhneme! Dobře, dobře, už se probouzím!



1 komentář:

  1. tak tento článok si itotne zajtra preštudujem celý! zatiaľ len prezradím, že u mňa je Gass číslo 1 a dosť veľkú pozornosť mu venujem aj na blogu...

    OdpovědětVymazat